Rok 2017

18.01.2017 16:17

Tak jsou za mnou vánoce a hlavně protrpěný silvestr. Panička mi pravidelně když jsou venku petardy dává tabletky RELAXIS, ale stejně by bylo nejlepší kdyby se už nikdy žádné petardy nestříleli. To pak máte strach jít ven se vyčůrat.

Všem zvířátkům přeji hodně zdravíčka po celý rok 2017 a šťastný život.

Já nyní od paničky dostávám nové kvalitní granule GRANATAPET jehněčí, obsahují vše co potřebuji, i na klouby a hlavně nezatěžují má stará játra, protože mají minimum mědi. No a ještě mi panička papání zpestřuje tabletkou ostropestrce mariánského a alavisem 5 na klouby, a občas mi dopřeje drahé tablety na imunitu a podporu jater SANICELL :-) no má mě moc ráda a chce abych byl co nejzdravější :-)

Hodně spím, ale mám se moc dobře. V lednu napadl sníh, občas to klouže i nám pejskům, panička mi promazává pacinky emulzí na packy pro pejsky :-) To mám péči :-)

—————

Zpět