Jaro

19.03.2017 12:06

Jaro je na dosah...stromy začínají pučet, sem tam rostou na stromech i kočičky...

Panička mi již 10 dní dává kapičky z lichořeřišnice, na posílení imunity a hlavně na vyhnání z těla prevíta zl.stafylokoka, no popravdě je mi lépe, nosík mám lepší, bez velkých krust, méně popraskaný, i méně kýchám. Dává mi také Alavis 5 na nožičky, tak snad brzo zaberou a bude se mi zase lépe chodit. No jo, stáří, není co závidět. Taky mi chce panička nasadit už brzy obojek KILTIX abych nechytl klíště....Pořád něco...ale vím že je to pro mé dobro....Jinak papkám granulky GRANATAPET, měl jsem jehněčí, ale brzo budu mít změnu a to krůtí speciální pro seniory tak snad po něm nebudu přibírat na váze když už toho pohybu mám popravdě hodně málo....No rád bych běhal za balonkem, ale nemohu-bolí mě nožky...jsem rád že se dojdu vyčůrat....

Tak mějte se zdravě a pěkné jaro :-)

—————

Zpět