Dočasní spolubydlící

19.10.2009 11:25

Ahojky kamarádi!

 

Musím Vám něco vyprávět.V noci ze dne 31.7.na 1.8.09 se mojí spolubydlící kočičce Antince

narodily čtyři nádherní kocourci.Nejprve bydleli u ní v "porodním domečku".To jsem je mohl jen z dálky sledovat no spíš poslouchat zvuky.Když jim byl asi měsíc tak sem již k nim směl,mohl si je ošuchat.To byl ještě klid.Ale když kocourkům táhlo kolem dvou měsíců to byl pane mazec!Běhali a honili se o sto šest,skákali přeze mne,ale já jen ležel a sledoval je.Panička byla na mne moc pyšná,jak sem hodný.No koťata mi přirostla k srdci.Začala sama ke mě chodit,tulit se,spinkala v mém pelíšku nebo vedle mne.Občas se pokoušela ochutnat mé granulky,a já se naučil je honem všechny sníst :-)) Když náhodou nějaké kotě zakňučelo hned sem byl u něho-co se děje?A tak se ze mne stal nejen ochránce dětí ale i ochránce koťat!!!Brzy půjdou do nových domovů a tak bude v mém "doupěti"zase

klidněji.Čas se přehoupne a hurá vánoce a pak opět protrpím ten hrozný silvestr!!!

 

 

—————

Zpět