Sám v neznámu

09.08.2015 00:00

Panička si odjela v červenci na dovolenou, potřebovala oddych a byla tak hodná, že mi zařídila také dovolenou, u rodičů na chatě. Venku byla horka a tak na chatě mě bylo báječně, mohl sem se chladit v chatce nebo ve stínu venku.

Dny utíkali a už si pro mě panička měla přijet, jenže v noci byli dělobuchy nedaleko a já se lekl a utekl sem. A protože sem okolí chaty neznal, bloudil sem dva dny než si mě panička s pomocí hodných lidí našla v lese.

Byl jsem vyčerpán, špinavý a samý bodlák ale šťastný. Zhubl sem 2 kila, packy měl do krve rozdrásené.

A kde jsem bloudil a co se mi stalo nestalo vím jen já. Panička se jen dozvěděla to, že sem běhal po dálnici, po trati....

No je šťastná že mě našla a že sem celý :-)

Když já ji nechtěl vylekat, já se jen k smrti bojím ohňostrojů a petard...a tak sem zazmatkoval a utekl a pak bloudil....

PROSÍM ZA VŠECHNY PEJSKY, NEPOUŽÍVEJTE RACHEJTLE, DĚLOBUCHY A OHŇOSTROJE 

však nám to na vánoce a štědrý den stačí :-(

—————

Zpět